על פי הנחית רשות המיסים, בכדי להפיק מסמכים הכוללים מספר הקצאה יש להוריד טוקן בכל פעם שתוקפו פג.
נכון למועד כתיבת טיפ זה לטוקן שמקבלים מרשות המיסים תוקף של 3 חודשים.
בחשבשבת H-ERP מתבצעת בדיקה בטעינת התוכנה ובעת הפקת מסמכים שהטוקן בתוקף.
כאשר תוכנת חשבשבת מזהה שהטוקן לא בתוקף, היא מציגה אוטומטית את ההודעה הבאה:
להורדת טוקן חדש יש ללחוץ על הסעיף הקצאת טוקן המופיע בהודעה זו.
התוכנה תציג כעת את חלון ההזדהות ברשות המיסים.
יש להזין את נתוני המשתמש שיש לו הרשאות לבקשת מספר הקצאה באתר רשות המיסים.
אם אינכם רשאים לבצע פעולה זו, עליכם לפנות לגורם בעסק שלכם שהוריד עבורכם את הטוקן ולבקש שיוריד שוב.
ניתן לבצע פעולת הורדת טוקן גם מתפריט הגדרות > קבלת טוקן – חשבוניות ישראל.
כיצד יודעים מה הוא תאריך תום התוקף של הטוקן?
תאריך תום התוקף מופיע בחשבשבת H-ERP במסך הגדרות > הגדרות חברה בחלק התחתון של המסך. להלן דוגמה: