חדשות ועדכונים

דחייה במועד הדיווח למע"מ עד ליום 5.10.2021

ניתנה ארכה עד ל-5.10.2021 למועד הדיווח והתשלום למע"מ, עבור החודשים יולי ואוגוסט 2021 (דו חודשיים), ואוגוסט (חד חודשיים).

לקוחות יקרים,

השנה החולפת זימנה לכולם אתגרים רבים בפני המשק כולו וכך גם בפני חברת חשבשבת.
מתוך הבנה כי עלינו להמשיך לפעול יחד אתכם ועבורכם,  המשך>>

טיפ טיפת ידע

השתלמויות זום

אנחנו בתהליך נמשך של הרכבת מערכת השתלמויות זום.
נשמח לקבל את בקשותיכם בנושאים ספציפיים נקודתיים, או בנושאים רחבים ומקיפים. 

במה תרצו להרחיב את הידע שלכם?

כתבו ושילחו לנו בכפתור: 

יום רביעי 08.12.2021, בשעה 13:00

לכניסה דרך המשתמש שלכם בזום:
ID:
817 1358 2736
סיסמא:
350072

סקר

מהי רמת האופטימיות העסקית שלך לשנת 2021?

הכירו את החשבשבים

חבר מביא חבר

מכירים חברים שמוציאים הון בשוטף על התוכנה שלהם?

אז הקישו על הכפתור מטה

חידת השבוע

פרס יוגרל בין הפותרים

פתרון החידה הקודמת: מחולל דוחות

להסרה: תפריט כללי > הגדרות תצורת תחנה

איגרת מהמנכ"ל

לקוחות יקרים,

חברת חשבשבת על כל עובדיה, עומדים לשירותכם, וערוכים לתת מענה לכל הדרישות והצרכים שלכם בזמנים מאתגרים אלה. כמו תמיד, נהיה קשובים ונעניק יחס אישי, מסור ומקצועי לכל הבקשות שמתעוררות.

בעקבות הצורך לעבודה מהבית, אנו מספקים סדרת פתרונות שיאפשרו לכם להמשיך לנהל את העסק מרחוק, תוך שליטה מלאה בכלל הפעילות העסקית.

בימים הקרובים נשיק מגוון השתלמויות והדרכות מקוונות, שיאפשרו לכם לצבור ידע מעמיק יותר בנושאים הרלבנטיים במיוחד בתקופה זו.

מחלקת הפיתוח עובדת במרץ על גרסת 2020 המשופרת, מחלקת ה- Web עובדת על סדרת שיפורים בגרסת הענן והמובייל, ואנו נערכים להשקת פתרון ה- BI של החברה.

אנו מזמינים אתכם להכנס לפייסבוק חשבשבת ולקרוא מאמרים קצרים בנושאי ניהול וטיפים בחשבשבת.

אנו קוראים לכם לספר לנו על הבקשות, הצרכים והרעיונות שלכם, באמצעות הכפתור מטה, ואנו נעשה כמיטב יכולתנו לתת מענה בכל דרך אפשרית. 

נביט כולנו קדימה, לתקופה שתבוא עלינו לטובה אחרי משבר הקורונה.

בברכת בריאות איתנה,

אסף אברהמי
מנכ"ל

טעויות מלאי ולמה זה צריך לעניין אתכם?

מחקר שנערך על ידי צוות חוקרים מהטכניון  אברהמי (מנכ"ל חשבשבת) הרר ורצף לוי מ-MIT וזכה בפרס ווגנר היוקרתי לניהול התפעול, גילה כי טעויות המלאי בארגונים יכולים להגיע להיקפים של כ- 15%.

טעויות מלאי הינם מקרים בהם יתרת המלאי המופיעה במערכת המחשוב שונה מרמת המלאי בפועל.

הטעויות הללו יכולות לנבוע מהסיבות הבאות:

  • סריקה שגויה של מוצר בכניסה למלאי או ביציאה מהמלאי.
  • התכווצות של המלאי כתוצאה מנזק או גניבה.
  • מיקום שגוי של פריטים במחסן.

טעויות אלו גורמות לעלויות משמעותיות: אובדן הכנסות כתוצאה ממכירות אבודות של פריטים שחסרים במלאי ואינם מופיעים במערכת המחשב, ותשלום עלויות אחזקת מלאי בגין פריטים מיותרים שקיימים במלאי.

לפי המחקר קיימות מספר דרכים להתמודדות עם תופעה זו:

  • ביצוע ספירות מלאי לכל הפריטים בתדירות גבוהה יותר
  • שימוש בכלים טכנולוגיים למעקב אחרי המלאי (לדוגמא מדבקות תגי רדיו)
  • שימוש בתוכנה שתמליץ על הפריטים שעקב טעויות המלאי הגבוהות שלהם, דורשים ספירת מלאי בתדירות גבוהה יותר, באופן נקודתי וחכם. 

בשבועות הקרובים נשיק בגירסה החדשה של חשבשבת, תחת תפריט כלים מתקדמים', במהדורה 2020 דוח חדשני שיאפשר ללקוחותינו לקבל המלצות על פריטי המלאי המומלצים לספירה בתדירות גבוהה, בהתאם למחקר הנ"ל.